יום שישי, 18 ביולי 2014

עם ישראל עם ישראל חי - שר ליאור בני האוטיסט במבצע צוק איתן

          עמדנו כמו צוק איתן לנוכח האירועים של המלחמה 

.https://www.facebook.com/anivelior

מבצע צוק איתן ! אזעקות באשקלון בלי סוף . כעבור יומיים מתחילת המבצע יצאנו מאשקלון ונסענו למטולה,  כך עשינו גם במבצע הקודם עמוד ענן. לא רצינו לחשוף את ליאור הבן האוטיסט שלנו לפחדים ,חרדות , הפצצות.  הפעם אחרי שלושה ימים עלה במוחי רעיון שהחזיר אותנו לאשקלון ,רעיון שנתן לליאור שלי ,ילד אוטיסט בן 17, כוח . רעיון שנתן לליאור ולי משמעות , הערכה, עוצמה. היה זה רעיון  שעזר לליאור  להתמודד עם הפחד , להתמודד עם החרדה . רעיון מנצח שהעמיד אותנו כצוק איתן מול כל האירועים !
הרעיון שעלה היה – לחזור לאשקלון ,לעבור בין המקלטים במשך היום ולשמח את ילדי אשקלון בשירה נגינה ולהטוטים ! ליאור שלי מאד אוהב להופיע .ליאור שלי ילד מוכשר !  הוא יודע לנגן באורגנית , יודע לשיר ויודע ללהטט בכדורים וטבעות. ליאור  אוהב את מחיאות הכפיים של הקהל. הם מזרימים בו דם ומעלים בו חיוך של אושר .
כל יום היינו יוצאים בבוקר ועוברים בין המקלטים ועושים פעילות הפוגה לילדים .
"עם ישראל עם ישראל עם ישראל חי . עם ישראל עם ישראל עם ישראל חי . עוד אבינו חי .עוד אבינו חי "שר ליאור לילדים שהצטרפו איליו בשירה אדירה. איזה יופי !  ליאור שלי הפך להיות כוכב . הילדים הקטנים קיבלו אומן אורח בחינם ואני קיבלתי ילד עם גאווה על מה שהוא עושה . קיבלתי ילד מאושר. הוא משמח ילדים שמשוועים לפעילות הפוגתית במקלט. ליאור עוזר לילדים מצד אחד להפיג מתחים ולחצים ומצד שני עוזר לעצמו . ואני מקבל  ילד חזק ילד שמח. ילד שתורם לקהילה  ומודע לפעילות הברוכה שהוא עושה .  החיוך של ליאור עושה לי טוב . החיוך והשמחה של הילדים  ושתוף הפעולה מחזקים ונותנים לנו את הכוח להמשיך.  וואהווו איזה יופי כמה אור ! 
במשך שבוע היינו ביותר מ- 10 מקלטים . בחלקם היו גם ילדים מהחינוך המיוחד . ליאור שלי ,ילד מיוחד מופיע בפני ילדים מיוחדים . וואהווו כמה זה מיוחד !!!

ליאור במקלט מול ילדי מעיין שרה
ליאור במקלט מתנ"ס שפירא

ליאור במקלט הקיקיון 1

  אחרי כל הופעה היינו מחכים כבר להופעה הבאה , הילדים היו שואלים את ליאור מתי ליאור יבוא שוב.
במלחמה הזאת עמדנו כמו צוק איתן מול עשרות הטילים שנפלו על אשקלון. בחלק מההופעות תוך כדי ההופעה הייתה אזעקה צבע אדום. אבל את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק . ליאור המשיך לשיר עם ישראל עם ישראל עם ישראל חי.....
פעמיים קרה שבדרך למקלט הייתה אזעקה של צבע אדום .עצרתי את הנסיעה ולימדתי את ליאור לעשות אפזצטא  . ירדנו מהרכב , נשכבנו ליד מחסה ( או לא ) עם הידיים מגינות על  הראש. 
אתם מוזמנים להיכנס לקישור ולראות את ליאור בפעולה במקלט מתנ"ס שפירא באשקלון


ליאור שלי התבגר מאד במבצע צוק איתן . לפעמים לתת לילד תפקיד או  משימה, משהו בעל משמעות – עושה את העבודה . אני אפילו הגדלתי לעשות ושהייתי יוצא מהבית לעבודה  או לבקר את הורי ( בזמן המלחמה ) הייתי אומר לליאור – " תשמור על אימא , היא מפחדת ". מה שקרה הוא שליאור שלי הפך בן רגע למבוגר האחראי שצריך לשמור על קור רוח ולהרגיע את אימא. הוא פחות היה עסוק בפחדים שלו.

יום אחד בתחילת מבצע צוק איתן גיסתי מירי שאלה אותי "ראית מה ליאור כתב אתמול בפייסבוק ?"  ואני עונה     " לא, לא ראיתי " . אבל מיד נדרכתי  ונכנסתי למתח .מה כבר הוא כתב לא טוב . גיסתי לא הרפיתה ושאלה שוב:  "מה , באמת לא ראית מה ליאור כתב ?" . נלחצתי , נכנסתי  ללחץ. מי יודע מה כבר הוא כתב? חשבתי לעצמי. עזבתי הכל ונכנסתי מיד לפייסבוק של ליאור.
הנה מה שמצאתי. קראו והגיבו - מדהים !
סטטוס 1
מי שמאמין לא מפחד !!!!!!
ואת האמונה לאבד !!!!!!
ולנו יש את מלך העולם !!!!!
והוא שומר עלינו מכולם !!!!!!
אנחנו עם חזק 
ועזה עם חלש ללא ישראלים
אנחנו רוצים להראות למדינה מי אנחנו , לאיפה אנו משתייכים , מה עושים במצב כזה ?????
אתם שם בחמאס אנחנו לא מפחדים ממכם 
נפעיל כוחות מצה״ל 
נשמיד ברצועת עזה את מה שקשור לטרור !!
אל תראו לנו הישראלים שאתם מפחדים מהקסאמים 
מעכשיו כל יום אני יכתוב סטטוס שקשור למבצע ״ צוק איתן ״ 
בעבר היה מבצעי : עמוד ענן ועופרת יצוקה .
להתראות יום טוב לכולם .
סטטוס  2
עם ישראל חי!!!!!!!!!!. עם ישראל חי!!!!!!!!עוד אבינו ועוד אבינו ועוד עם ישראל חי !!!!!!!!!!
יחד נלחם עם החמאס שכל הזמן יורים עלינו קסאמים , גראדים , רקטות , וטילים
ושכיפת ברזל מגנה עלינו מכל משמר
תנו לצה״ל לטפל בערבים לחסל מטרות של טרור ברצועת עזה !
עשו לי טובה בזמן אזעקה יש להיכנס למרחב מוגן
אל תתנו לקסאמים לפגוע ברגשות שלכם
אתם חזקים
אתם עם חזק
ועזה עם חלש
אל תתנו לפחד לשלוט עליכם
בינתיים צהריים טובים ויום שקט וטוב
 !!!!!!! — ‏‏מרגיש ‏מאושר
אני היום ובהמשך המבצע צוק איתן הולך לשמח ילדים במקלטים במקומות שונים באשקלון .
שיהיה לכם יום שקט וטוב !!!!!

אתם מוזמנים להיכנס לדף הפייסבוק של ליאור ולהמשיך לקרוא סטטוסים נוספים ובכלל.
מדהים ! ליאור בני האוטיסט בן ה-17 כתב זאת לבד, ביוזמתו בלי לספר לי מילה. מזל שגיסתי מירי חברה שלו בפייסבוק ! תבורכי מירי תבורכי .
אומרים שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ . אני גאה להיות העץ !

אתם מוזמנים להיכנס לדף הפייסבוק של ההצגה שלנו אני וליאור בדרך אל האור ולהגיב גם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה