יום שבת, 10 בינואר 2015

חוג תיאטרון לילדים עם צרכים מיוחדים- הילדים כבר מיום ראשון מחכים ליום חמישי - היום בו מתקיים החוג !


ליאור שלי (נער אוטיסט) משחק הרופא ,אלון משחק פציינט, נועה והילה משחקות ילדות שרוצות יום הולדת רק לבנות , אורי משחק השוטר , יותם משחק הרס"ר בצבא . רון משחק את הטבח , שלו משחק השומר, ודור משחק את מנהל הקרקס .

אני משתתף בחוג תאטרון לילדים עם צרכים מיוחדים ולא מאמין. הורים, אחים וילדים עם צרכים מיוחדים ,ביחד עושים אימפרוביזציות, עושים פנטומימה משולבת עם מימיקה , משחקים עם תנועה ,  מציגים , מתחפשים, משחקים , מאלתרים  . עושים תאטרון !!
מוציאים מתוכם את הקול הפנימי . מוציאים מחוויותיהם החוצה לבמה . איזה כיף ! איזה נהדר . 
כולם ילדים עם מוגבלות כלשהי ( אוטיזם, פיגור, סיפי וכדומה ) או אחים שלהם - עושים תאטרון ! מחוברים , מתחברים .... מתקשרים...ממש תענוג  .

  הילדים כבר מיום ראשון מחכים ליום חמישי - היום בו מתקיים החוג .


הם מגיעים בחורף גם שקר וגשום בחוץ . הם לא מוותרים הם מגיעים . כיף להם ביחד , כיף להם על הבמה .
הבמאית סאלין (מהבמה של סאלין - חפשו אותה בפייסבוק) מצליחה להוציא מהילדים דברים נהדרים , נפלאים . לא סתם הם מחכים שוב להגיע לחוג .
 אני מתרגש .אני מתלהב, אני מפנטז. אני חולם ורואה את היכל התרבות מלא מפה מפה . על הבמה הילדים שלנו יחד עם הוריהם ואחיהם מעלים הצגה ! אני רואה את הקהל מריע .אני שומע את מחיאות הכפיים הסוערות אני מרגיש את החום ואהבה . 

                אנחנו על הבמה !! אנחנו על המפה !!!




כל מי שרוצה להצטרף לחוויה המדהימה הזאת מוזמן בימי חמישי בשעה שש וחצי במתנ"ס ברנע באשקלון. ניתן להתקשר אלי לתיאום 052-4235813.

לפעמים אני מוצא את עצמי משפשף את עיניי כלא מאמין - עד לפני שנתיים שלוש לילד או ילדה עם צרכים מיוחדים לא היה באשקלון לאן ללכת אחר הצהריים . לא היה להם חוג עם חברים כמו שיש לילדים רגילים. היום באשקלון לאחר שנתיים של עשייה והגדלת המודעות -  עמותת המש"ב מצליחה לעשות שינויים  . היום באשקלון יש חוגים לילדים עם צרכים מיוחדים . המש"ב - משפחות מיוחדות מובילות שינוי באשקלון (חפשו אותנו בפייסבוק ) .
היום יש באשקלון בנוסף לחוג התאטרון גם חוג לטרמפולינה , חוג טאי צי , חוג יצירה , חוג כדורגל , חוג אחי שף - אחים מכינים יחד מטעמים . כל החוגים הם לילדים עם צרכים מיוחדים. איזה כיף . מעורר גאווה . מחמם את הלב !
עיריית אשקלון בראשות מר איתמר שמעוני וצוותו נרתמה , הרווחה נרתמה המתנסים נרתמו ואנשים טובים רבים נרתמו . היום יש פעילות ענפה גם לילדים שלנו .  אני מלא שמחה ! מלא גאווה .
כל מי שרוצה להרגיש כמוני  ולהיות חלק מהעשייה הברוכה הזאת מוזמן להצטרף למש"ב. אנחנו פועלים לפתוח עוד חוגים ופעילויות פנאי ואנחנו מקימים בקרוב מאד מרכז רב תכליתי לילדים ובוגרים עם מוגבלויות. אנחנו נפגשים כל יום שלישי בשעה 19.00 במרכז המידע ברחוב דיבולט 3 אשקלון.

אתם מוזמנים גם להיכנס לאתר ההצגה אני וליאור בדרך אל האור ,
לשתף ולעשות לייק
https://www.facebook.com/anivelior





נשלח ממכשיר הסמסונג שלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה