יום רביעי, 28 במאי 2014

אשתי זאבה סורין היא בשבילי כמו בגד לגוף כמו אוויר לנשימה


לכל אחד יש ת'אחת שלו 
שתסגור איתו מעגל 
לכל אחת יש ת'אחד שלה 
שיבוא ויפול בגורל 
כמו בגד לגוף 
כמו אויר לנשימה 
ובתוך הטירוף 
הם מוצאים נחמה !  
      (שר שלומי שבת . מילים עוזי חיטמן )

אשתי היקרה זאבה היא בשבילי  כמו בגד לגוף כמו אוויר לנשימה  . בתוך הטירוף אני מוצא בה נחמה !
אז בואו אספר לכם קצת על האחת והיחידה . איך היא התמודדה ?
זאבה היא חיה ידועה בשמירה על גוריה. ידועה באימהות שלה .- זאבה שלי גם כזאת. היא תדאג לילדיה שלא יעונה להם כל רע ותדאג שיהיה להם רק טוב.
 אחרי שנולד ספי בננו הבכור רצינו להביא עוד ילד , אבל אז הסתבר לנו שילד לא קונים במכולת  . יש בעיות . 16.5 וחצי שנים זאבה לא ויתרה . רצתה עוד גור לשמור עליו ונלחמה להשיג אותו . עברנו טיפולים ועוד טיפולים. עברנו משברים ועוד משברים .זאבה לא ויתרה ! למרות שאני כבר הייתי מסתפק בילד אחד , בספי.  בסוף זה הצליח - ליאור בננו השני הגיח לעולם 16.5 שנה אחרי אחיו ספי . זאבה ואני היינו מאושרים עד הגג . היינו בשיכרון חושים. רקדנו טוויסט.
שליאור שלנו הגיע לגיל  שנה ועשרה חודשים התבשרנו שליאור שלנו ילד אוטיסט .
ווהאווווו ! 
למה דווקא לנו ? מה עשינו לא בסדר ?מה אשמנו ? כמה נלחמנו ? מה עושים ? איך מתמודדים  ?
 הרי לא לילד הזה פיללנו ? 
זאבה ואני היינו בשוק .חווינו הלם, בלבול, כעס ,פחד ,חוסר אונים , אי ידיעה , עצב , אבל . בכי . מרירות. סערה. השיכרון חושים הפך  לאיבוד חושים. היה  חושך.
איך יוצאים משבר כזה ? ממה מתחילים ? מאיפה ? מה עושים קודם ?
זאבה עזרה כוח , התעשתה והחלה להילחם על בנה .על עצמה. על משפחתה .
אינספור טיפולים לליאור . ריפוי בעיסוק, קלינאית תקשורת, ריפוי במוסיקה , הידרותרפיה ,רכיבה טיפולית ,פיזיותרפיה ,פסיכולוגית הומאופתיה ועוד ועוד. חלק מהטיפולים נעשו באופן פרטי כי אין מטפלים באשקלון (בעיה כאובה מאד עד היום – עוד אכתוב עליה באחד הטורים הבאים ).
אינספור טיפולים בעצמינו .שיחות .קבוצות תמיכה. פסיכולוג . טיפול עצמי. אימון (קאוצינג.). סדנאות לצמיחה אישית.
אחד הדברים הראשונים שהבנו היה : שהדרך הטובה ביותר להילחם בחושך היא -להדליק את האור ! אז התחלנו להדליק !

מהר מאד הבנו שטובים השניים מהאחד . ביחד נעבור גם את זה. ביחד נתמוך אחד בשני , ביחד יהיה קל יותר לעבור את האתגרים שבדרך. ביחד אנחנו כוח!
היום אני יכול לומר שאין כמו הביחד הזה ! לכל אחד מאתנו יש את הרגעים שהוא למטה ורגעים שהוא למעלה . ביחד קל יותר לעלות למעלה.

אתה לומד עם השנים 
לבנות ביחד בניינים 
לחיות עם כל השינויים 
לרקום איתה סיפור חיים 
ולעבור ימים קשים 
במצוקות וריגושים 
תמיד לדעת לוותר 
ואת הטעם לשמר
. 
(שר בועז שרעבי . מילים חמוטל בן זאב)

למדנו יחד לבנות בנינים , לחיות עם כל השינויים ,לעבור ימים קשים. רקמתי איתה סיפור חיים !
בלעדיה אני חצי בן אדם !
היום אנחנו מעלים את סיפור חיינו בהצגה שנקראת "אני וליאור בדרך אל האור " . הצגה שרצה בכל רחבי הארץ . אם תירצו לקרוא עליה קצת יותר אתם מוזמנים להיכנס לאתר הפייסבוק שלה . https://www.facebook.com/anivelior

כדאי, כדאי ללמוד מן הפרחים 
לא לקמץ בחיוכים 
והעולם, תראו, יהיה פתאום כה טוב 
כדאי לחלום ולקוות, נסו רק פעם 
כדאי לצחוק, כדאי לחיות, כדאי לאהוב
 ( שרה חווה אלברשטיין . מילים לאה נאור).

זאבה אשתי מחייכת רוב היום חיוך רחב. היא חולמת ומגשימה. היא צוחקת . היא אוהבת ונאהבת.
אגב , הידעתם שזאבה הייתה הליצנית הראשונה שעשתה ימי הולדת באשקלון ? היא התחילה בכך באמצע שנות השמונים . היא שימחה הרבה הורים וילדים כאן באשקלון. היא הייתה ליצנית נהדרת ושמה הלך לפניה.

לתת את הנשמה ואת הלב 
לתת, לתת כשאתה אוהב 
ואיך מוצאים את ההבדל 
שבין לקחת ולקבל 
עוד תלמד לתת לתת
. 
(שר בועז שרעבי , מילים – חמוטל בן זאב)


 הנתינה האין סופית של זאבה אשתי מהנשמה ומהלב, האהבה בלי תנאים  לי לליאור לספי 
ליסמין לנכדות ,להורים לאחים ובכלל לכל הבריות – היא אחת התכונות המאפיינות של האישה שאיתי.
היא יודעת את ההבדל שבין לקחת ולקבל . היא יודעת לתת !!
 שואלים לפעמים : אשת חייל מי ימצא ? ואני יכול לומר בוודאות שאני מצאתי !!.מבורך אני. !
 מצאתי אשת חייל מהמשובחות ביותר. גם טובה , גם חכמה , אוהבת , מפנקת , דואגת , מתחשבת, עושה למען האחרים. רוצה שלאחרים יהיה טוב . גם אם זה בא על חשבונה. חזקה , רכה, אמיתית , לוחמת , לא מוותרת.
בלעדיה אני חצי בן אדם . תודה לבורא עולם שנתן לי את הזכות להיות בעלך ! תבורכי !

אתם מוזמנים להיכנס לאתר הפייסבוק של ההצגה "אני וליאור בדרך אל האור" להתרשם ולעשות לייק: 
                                            https://www.facebook.com/anivelior 









נשלח מהטלפון הנייד של Samsung



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה